torsdag 8. oktober 2009

23.oktober er det HEDKANDI på Taket nattklubb,og jeg lurer jammen på om jeg skal ta meg en tur ut da!

Er en stund siden jeg var på byen nå,og må innrømme at jeg hadde syns det hadde vært gøy med en liten fest.

Ja jeg tror jammen jeg setter av den kvelden jeg til meg selv jeg,deilig med litt barnefri :)

4 kommentarer:

  1. Gjør det!! Kjempedeilig å ta seg litt tid til å bare være ung, tenke på seg selv og slå seg litt løs ;)

    SvarSlett
  2. Yes im gonna do it ;)
    Er gøy å gå ut,men ikke for mye,jeg blir så sliten! Selv om jeg kommer tidlig hjem.
    Begynner å bli gammel?? ;)

    SvarSlett
  3. Hmm..tror ikke jeg har vært på party siden julebordet i fjor,lenge siden gitt..men nå er det jo straks nytt julebord..hehe..

    SvarSlett