søndag 25. oktober 2009

KAMP!! Gleder meg til kl 15,da blir det kamp på tv her hjemme. Skulle egentlig til byen og se den,men har ikke barnevakt,så da ser vi den hjemme :=) Både jeg og Adrian er kledd i man u drakter,er kjempeklar for kamp vi! :D

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Og hvordan gikk så kampen....?
    MOHAHAHAHAHAHA! =D

    SvarSlett
  2. TIIIII STILL ;) Den gikk rett vest ;)

    SvarSlett