Lene Miella & CO
søndag 25. oktober 2009
KAMP!! Gleder meg til kl 15,da blir det kamp på tv her hjemme. Skulle egentlig til byen og se den,men har ikke barnevakt,så da ser vi den hjemme :=) Både jeg og Adrian er kledd i man u drakter,er kjempeklar for kamp vi! :D
Ha en fin dag!
2 kommentarer:
Anonym
tirsdag, oktober 27, 2009
Og hvordan gikk så kampen....?
MOHAHAHAHAHAHA! =D
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
tirsdag, oktober 27, 2009
TIIIII STILL ;) Den gikk rett vest ;)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Og hvordan gikk så kampen....?
SvarSlettMOHAHAHAHAHAHA! =D
TIIIII STILL ;) Den gikk rett vest ;)
SvarSlett