torsdag 29. oktober 2009

Adrian i tørketrommelen!



Jammen var dette kult tenker Adrian! Brukte en god halvtime på å leke inni der han ;) Da var jeg lei av å være på badet,så da måtte han ut av tørketrommelen ;)
Han har alltid prøvd og klatre inni selv,men i dag fikk han litt hjelp,og gutten storkoste seg! Hehe,ikke så vanskelig og tilfredstille med andre ord :)

2 kommentarer: