Altså,nå har det gått to dager,og jeg er enda ikke ferdig med sofaen! ;) Jeg har tatt en pause hehe. Men får vel begynne igjen i kveld. Ble rett og slett kjempesår i fingrene av å sy! 3 seteren er ferdig,har bare 2 seteren igjen,men har faktisk lite lyst å begynne hehe. Lenge leve latskapen min ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar