søndag 11. oktober 2009

Sinna på håret...


Jeg HATER floker! Er skikkelig hårskjær,og se på det flokehåret da! :S Kan tenke deg jeg hadde vondt i dag når jeg måtte børste håret.
Sovna på sofaen i går kveld (sånn kl 21.30,litt av en lørdagskveld!!) Har nok ligget å knikka hodet i sofaen,for håret sto i vinkel når jeg våkna om morningen.

På bildet her har jeg faktisk børsta ut sikkert halvparten! Det er ulempen med å ha langt hår asså....

(Ps: når jeg skulle ta bilde av håret,så viste det masse blondt hår haha!! :P Ikke på dette da,heldigvis. Er visst ikke så flink med hjemmefarging jeg!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar