torsdag 8. oktober 2009

Dusør til de som finner puppene mine!

Hmmmm

Finner de ingen plass jeg! Sportløst forsvunnet rett og slett. Sist sett for ca 8-9 mnd siden.
HIHI

;)


6 kommentarer:

  1. I know what your talking about! Finner ikke mine heller! Men heldigvis kan man få noen "erstattere" :D ;P

    SvarSlett
  2. Ja,må bare vinne i lotto først! ;) Men seriøst,er det lovlig å ha så små som meg?? :P

    SvarSlett
  3. vertfall ikkje eg så har tatt di!
    Vurdere å hørra med hittegodset om de har fonne mine og.

    SvarSlett
  4. Vudere å setta annonse i RA eg. Vil veldig gjerna ha de tilbake!! ;)

    SvarSlett
  5. Sikkert stukket av sammen med rumpa mi.

    SvarSlett
  6. Hehe,hmmmm....håper de kommer tilbake!!

    SvarSlett