Nydelig gutt Lene! :)
Takk! :) Synes også det :) Han har plutselig blitt så stor! Er ikke lenge til han er ett år,og jeg følte jeg nettopp fødte han!
Kjempe skjønn! :))Hvor mange mnd er han?
Takk,han blir 10 mnd den 19 denne mnd :) Er travle tider her hjemme nå,fordi han vil gå hele tiden,vil ikke sitte i ro,er høyt og lavt hehe
En kjempeherlig gutt dere har Lene :)Klem fra Silje ;)
Takk for det Silje :) Kan ta han med opp på gården en dag,så får du sett han :) En liten blid rampegutt hehe
Hehe, det kan jeg forestille meg. Da er han jevngammel med minsta mi da. Hun blir 11 mnd 16. denne mnd! :)
Nydelig gutt Lene! :)
SvarSlettTakk! :) Synes også det :) Han har plutselig blitt så stor! Er ikke lenge til han er ett år,og jeg følte jeg nettopp fødte han!
SvarSlettKjempe skjønn! :))
SvarSlettHvor mange mnd er han?
Takk,han blir 10 mnd den 19 denne mnd :)
SvarSlettEr travle tider her hjemme nå,fordi han vil gå hele tiden,vil ikke sitte i ro,er høyt og lavt hehe
En kjempeherlig gutt dere har Lene :)
SvarSlettKlem fra Silje ;)
Takk for det Silje :)
SvarSlettKan ta han med opp på gården en dag,så får du sett han :) En liten blid rampegutt hehe
Hehe, det kan jeg forestille meg. Da er han jevngammel med minsta mi da. Hun blir 11 mnd 16. denne mnd! :)
SvarSlett