søndag 4. oktober 2009

Adrian ville klatre litt på spisebordet sitt :=)






Og han er flink til å hjelpe mamma med å ta ut av oppvaskmaskinen!!

7 kommentarer:

  1. Takk! :) Synes også det :) Han har plutselig blitt så stor! Er ikke lenge til han er ett år,og jeg følte jeg nettopp fødte han!

    SvarSlett
  2. Kjempe skjønn! :))
    Hvor mange mnd er han?

    SvarSlett
  3. Takk,han blir 10 mnd den 19 denne mnd :)
    Er travle tider her hjemme nå,fordi han vil gå hele tiden,vil ikke sitte i ro,er høyt og lavt hehe

    SvarSlett
  4. En kjempeherlig gutt dere har Lene :)

    Klem fra Silje ;)

    SvarSlett
  5. Takk for det Silje :)

    Kan ta han med opp på gården en dag,så får du sett han :) En liten blid rampegutt hehe

    SvarSlett
  6. Hehe, det kan jeg forestille meg. Da er han jevngammel med minsta mi da. Hun blir 11 mnd 16. denne mnd! :)

    SvarSlett