fredag 2. oktober 2009




Vaskedag!!
I dag er det tydeligvis vaskedag har jeg bestemt meg for :)
Emma har dratt til faren,og skal være der ei uke :(

Så nå sover lille prinsen,og jeg skal begynne med å vaske litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar