onsdag 30. september 2009


Nå er det natta tid her hjemme for meg :)
Nyter at Adrian endelig har begynt og sove rundt,eneste er at han tror dagen skal starte kl 5.30 på morgenkvisten,da tar han temmelig feil! Heldigvis så sovner han igjen når jeg legger han oppi senga med meg,da får jeg sove helt til halv 8 hehe.
Ha en god natt!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar