mandag 16. november 2009

Så skal jeg visst begynne og trene!!

Kan jo bli morsomt det :) Begynner på onsdag. Rockeringen og zumbaen her hjemme går ikke så bra,jeg klarer ikke å motivere meg selv godt nok til å trene hver dag,så jeg har i dag meldt meg inn i elixia :)
Når jeg først setter igang med treningen,så er det ganske deilig,og jeg blir veldig bevisst på å spise sundt og trene masse. Nå skal jeg krympe RÆVA mi!! BYE BYE ASS hehe.
Gleder meg allerede til onsdag :)

5 kommentarer:

  1. Heia :)

    Går og på elixia og trener. Har ei vennine som jobber der. Hun ga meg et tips om å velge ut 2-3 forskjellige timer og ikke "gape" over alt på en gang. Det har jeg gjort og nå klarer je komme meg på trening 3-4 ganger i uken. Gir masse overskudd.

    SvarSlett
  2. Skal ta en snakk med noen som jobber der og få anbefal noen kjekke timer :) Vet alt om det der å ikke gjøre for mye hehe. Jeg blir fort veldig ivrig hehe

    SvarSlett
  3. Flink du e...skulle ha kommet meg på trening jeg også!

    SvarSlett
  4. Så flink!Selv spiller jeg ishockey:)
    Tøffe treninger.

    SvarSlett
  5. Ishockey er tøft!! :D

    Ingrid: du får hive deg på treninga du også :)

    SvarSlett