Barnehjemmet jeg bodde på da jeg var baby har blitt lagt ned!Jeg bodde der fra jeg var 8 mnd til jeg var 3 1/2 år. Husker ikke noe av den tiden da,men det var ganske trist å lese at det var lagt ned!
Eneste jeg husker er ei dame som var kjempesnill med meg! og hun spør etter meg til mormor,de går visst i samme forening. Må treffe henne en dag og gi henne en klem :)
Jeg husker Lene 3 1/2 år. Mener å huske at hun dro på en dukke som het Maria. Ellen
SvarSlettHehe,gjør du?
SvarSlettSå kjekt da tante :) Husker ikke jeg iallefall :)