lørdag 14. november 2009

Gjett hvor jeg våkna opp i morges!!

I sprinkelsenga til Adrian!! Ja,det er helt sant! Husker så vidt at han våkna i 2 tiden,og at jeg gikk for å roe han fordi han gråt. Så har jeg tydeligvis lagt meg oppi senga med han og der sov vi til morning :) Trangt,men veldig koselig!!

Jeg er så zombie når jeg blir vekket på nettene! Og jeg har i alle år gått mye i søvne,så derfor husker jeg aldri hva jeg gjør på nettene hehe.
En gang våkna jeg opp av at jeg frøs. Da satt jeg utforbi i pysjen. Midt på vinteren. Er faktisk ganske skummelt!! På badegulvet har jeg våknet mer enn en gang!

Jeg går heldigvis nesten aldri i søvne nå etter jeg fikk barn!

4 kommentarer:

  1. hehe...syns jeg ser...ikke noe problem for meg det der...har ikke sjangs til å få plass i noe sprinkelseng med mine 1.80 cm...hihi!

    SvarSlett
  2. Hehe,jeg er bare 161cm jeg ;) Og det var trangt nok! Men sovet godt har jeg haha!

    SvarSlett
  3. Gurimalla!
    Senga til jessica hadde vel knekt sammen om jeg hadde lagt meg oppi:)

    SvarSlett
  4. Hehe,jeg lært på dib at det gikk ann å legge seg oppi sprinkel senga hehe

    SvarSlett