torsdag 5. november 2009

Våkna opp i natt av at jeg ikke fikk puste!
Har kjempevondt i halsen,feber,nyser og hoster om en annen,dette er ikke noe gøy! Adrian hoster han også stakkars,så vi er 2 stk sykinger her hjemme.
Emma kan ikke komme hjem til helga siden jeg er syk,vil ikke smitte henne! :( Veldig trist,for jeg savner henne sånn!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar