Går hver dag på elixia nå,begynte for ca en uke siden. Timer jeg har tatt til nå er (spinning,core og styrke&core)
Imorgen er det yoga,det gleder jeg meg til. Er ganske støl i armene etter styrke&core i går,klarer såvidt å løfte Adrian hehe. Men men.
Nå er treningsmotivasjonen min på TOPP!!!
(ikke le av tattooen min hehe,jeg vet den ikke er så fin,men den tok jeg når jeg var 18 år,ung og dum :P)
*misunnelig*=)
SvarSlettEnn at den kroppen har født 2 barn da! Det skulle en ikke tro utifra bildene:)
Jeg ønsker meg også litt treningsmotivasjon til å få strammet opp magen litt:p
Fin mage ja!Jeg kommer ikke med noen bilder av min.Har en fin "kengurupung"etter keisersnittet.
SvarSlettTakk :)
SvarSlettFor en stund siden så hadde jeg en del større mage enn dette,så jeg er veldig glad for at jeg kjøpte rockeringen!
Så rockering fungerer altså?:D
SvarSlettJeg har tenkt mye på å skaffe meg en slik, men aldri kommet så langt:) Hvor får man evt. kjøpt en?:)
Ja den virker! :D Betalte vel 500 for den.
SvarSletthttp://www.flust.no/ :) Verdt hver krone :) Mye kjekkere å rocke enn å ta situps hehehe
Ahh, så kjekt!:)
SvarSlettMen hvilken str ska man velge? Hehe.
Den ene veier 1,5 kg og har diameter 104 cm.
SvarSlettDen andre varianten veier 1,7 kg og har diameter 102 cm.
Den tredje veier 2,2 kg og er 105 cm i diameter.
Disse ringene kan brukes av alle voksne, men her er noen retningslinjer:
Hvis du er svak i magen/korsryggen eller er relativt følsom, eller veier under 65 kg, bør du velge 1,5 kg - 104 cm.
Hvis du er sterk i magen og midjen, eller veier mer en 75 kg, bør du antagelig velge 1,7 kg - 102 cm. Denne er tyngere, og derfor gir litt mer effektivt trening.
Den tyngste ringen på 2,2 kg anbefales kun for viderekommende rockere, og de som er i veldig god form.
:)
Jeg har den på 1.5 kilo,men skal kjøpe den på 1.7 fordi den på 1.5 er litt for lett for meg synes jeg.
SvarSlettEG VIL HA SÅNN MAGE!!!! Må nok begynne å trene gitt...
SvarSlettTakk takk :)
SvarSlettBli med å trene på elixi Ingrid! :)
elixia*
SvarSlett