torsdag 26. november 2009

Adrian tok ett skritt alene i går :)

Flinke gutten min!
Ble bare med det ene skrittet,så falt han på stumpen hehe. Da ville han ikke mer. Stolt som en hane var både mor og Adrian :)

Nå er det bare 23 dager til han blir 1 år,tiden flyr!!

2 kommentarer:

  1. Å så morro!!Rart,jessica tok også et skritt alene men setter seg på rompa,så prøvde litt til,og hun ler og gliser.Tydligvis morro:)
    Nærmer seg 1 års dag her også,skummelt så fort tida har gått.
    Har ei lita jente i hus nå.

    SvarSlett
  2. Adrian vil ikke prøve å gå mer nå hehe. Var tydeligvis bare det ene skrittet han ville gå for en stund ;)

    Er helt sprøtt hvor fort tiden har gått! Føler det var nettopp at jeg var en hval med en aktiv baby i magen som hikka dagen lang hehe

    SvarSlett