lørdag 14. november 2009

Dette ønsker jeg meg til jul!

1: Nytt kamera.
-Klarte å søle cola OG øl på mitt når jeg var på hovefestivalen i sommer,så det går ikke ann å zoome med det jeg har :(

2:Symaskin!
-Blir så inspirert til og sy etter jeg titter på forskjellige blogger! Og så synes jeg det var ganske stress og sy sofatrekket for hånd,så føler det kunne vært en ide med en symaskin

3: En deilig pysj. God og varm.

4: Varme tøfler!
-Fryser sånn på vinteren jeg,og da er det viktig og ha gode varme tøfler som holder bena mine varme :)

5: Gavekort på massasje.
-Kjenner jeg er ganske sliten for tiden,tror det hadde vært deilig med en massasje :)

Hva står på din ønskeliste i år? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar