lørdag 21. november 2009

Fant disse kjekke tingene på qxl :)


Serviettholderen skal jeg fikse litt på,legge ett bilde av eifeltårnet oppi tenkte jeg. :) Billig var det og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar