mandag 9. november 2009

Jeg og Emma har kjøpt oss hvert vårt spill i dag


Emma ville ha sonic,og jeg kjøpte splinter cell. SÅ nå har vi gamet hele kvelden hehe. Vi bytta inn noen gamle filmer på bruktbua,så da fikk vi spillene enda billigere,det liker vi ;)

2 kommentarer:

  1. ååå det der splinter cell er faktisk kjekt :D Pleier å spille det med en kompis....utrolig underholdene og spennende! :D good luck!

    SvarSlett
  2. Hehe,ja ikke sant! Har ikke kommet så langt da,er litt vanskelig :P

    SvarSlett