ååå det der splinter cell er faktisk kjekt :D Pleier å spille det med en kompis....utrolig underholdene og spennende! :D good luck!
Hehe,ja ikke sant! Har ikke kommet så langt da,er litt vanskelig :P
ååå det der splinter cell er faktisk kjekt :D Pleier å spille det med en kompis....utrolig underholdene og spennende! :D good luck!
SvarSlettHehe,ja ikke sant! Har ikke kommet så langt da,er litt vanskelig :P
SvarSlett