torsdag 19. november 2009

Herregud så redd jeg ble!!!


Satt her stille og rolig med strikketøyet og titta på en serie,og hva skjer? Joda,en fugl setter seg på pcskjermen!! :S

JAIKS! Ble redd jeg!!

5 kommentarer:

  1. Vet ikke!! Hadde kun ett vindu åpent også,bare på gløtt :S
    Nå vet jeg ikke om den har fløyet ut eller ei hehe

    SvarSlett
  2. Hehehehe! Kuuult! Hadde dødd jeg da ;)

    SvarSlett
  3. Ja det var rett før jeg døde ;) Tuller ikke! Hjertet mitt stoppa,det er jeg sikker på ;)

    Adrian lå og sov,så jeg pleier og være veldig stille da,så plutselig kommer den skapingen flygende rett forran fleisen på meg!! Ett under at jeg overlevde ;)

    SvarSlett