søndag 1. november 2009

Kjøpt meg nye planter :)



Klarer faktisk å holde liv i plantene mine,det fikk jeg aldri til før. Synes det frisker sånn opp hjemme med grønt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar