fredag 6. november 2009

Fant ett fint dikt!

(Bilde fra google)


Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten.
Jeg setter spor overalt
og gjør deg ganske sliten.
Men hver dag blir jeg større,
ja, en dag blir jeg stor,
og alle mine avtrykk
blir bare svake spor.
Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå,
hvor søte hender jeg hadde
dengang da de var små..

3 kommentarer:

  1. Ja ikke sant! Nydelig! Skal printe det ut og ha i en fin ramme tenkte jeg

    SvarSlett
  2. Åh, det er så fint!
    Har skrevet det på første siden i babyboken til begge snuppene mine=)

    SvarSlett