I kveld blir det UT! Fikk plutselig sjangs,så da tenkte jeg: Hvorfor ikke!! ;) Er gjerne ikke det lureste med tanke på at jeg har vært syk denne uka,men det driter jeg i nå,for jeg vil ut av huset!Er ikke smittefarlig heller :) Dette blir GØY! Skal til venninna mi Renate,vi skal sikkert sitte å snakke masse tull og tøys. Kategoriene blir vel: Fritz,Franz og blåskjell HAHAHA ;)
Ha en fantastisk flott kveld og helg alle sammen :)
Klem
Kos deg da:)
SvarSlettKooooos deg! Og drikk litt for meg oxo ;D
SvarSlettSkal love deg jeg drakk for deg også ;) Og mannen din hehe ;)
SvarSlettMista mobilen og greier,men fikk den heldigvis tilbake da!
Håpe du koste deg i går! :)
SvarSlettSjekk bloggen min, en liten overraskelse der! ;)