mandag 2. november 2009

Dilla på denne! Og det har Adrian og tror jeg,han danser hver gang jeg spiller den for han :)


4 kommentarer:

  1. nå fikk jeg og dilla...
    Hvordan får du sanger til siden fra youtube?
    Fatter ikke hvordan...hmm...

    SvarSlett
  2. Når du skal skrive nytt innlegg på bloggen din,så trykker du REDIGER HTLM. Der legger du inn embedkoden som du finner på youtube når du har valgt sang :) Håper du skjønte! Jeg er ikke så flink til og forklare hehe

    SvarSlett
  3. Fikke det til!!wihiii...thanks!

    SvarSlett
  4. oy...skrivebom (fikk det til -skal d stå!! ) :D

    SvarSlett