nå fikk jeg og dilla...Hvordan får du sanger til siden fra youtube?Fatter ikke hvordan...hmm...
Når du skal skrive nytt innlegg på bloggen din,så trykker du REDIGER HTLM. Der legger du inn embedkoden som du finner på youtube når du har valgt sang :) Håper du skjønte! Jeg er ikke så flink til og forklare hehe
Fikke det til!!wihiii...thanks!
oy...skrivebom (fikk det til -skal d stå!! ) :D
nå fikk jeg og dilla...
SvarSlettHvordan får du sanger til siden fra youtube?
Fatter ikke hvordan...hmm...
Når du skal skrive nytt innlegg på bloggen din,så trykker du REDIGER HTLM. Der legger du inn embedkoden som du finner på youtube når du har valgt sang :) Håper du skjønte! Jeg er ikke så flink til og forklare hehe
SvarSlettFikke det til!!wihiii...thanks!
SvarSlettoy...skrivebom (fikk det til -skal d stå!! ) :D
SvarSlett