Vant konkurranse på denne bloggen,og i dag fikk jeg gaven i posten! Jeg ble så glad! Mascara trengte jeg,for jeg er tom for min egen,og øyenskyggene passa perfekt,for jeg bruker de fargene,sjokoladen ELSKA jeg! Og koppen,gleder meg til å drikke te i den,den var så fin! Så tusen takk Malin! :)
Flott at du likte den, og bra at koppen ikke knuste på veien;)
SvarSlettJeg elska gaven :) Sjokoladen spiste jeg med en gang hehehehe.
SvarSlettTusen takk! :)
SvarSlettGrattis! :)
SvarSlettDu må få lysestaken du vant av meg og snart!! :)
Planer på mandag? :D
Takk :)
SvarSlettNei på mandag har jeg ikke så mangen planer utenom trening :)