torsdag 26. november 2009

Fikk pakke i posten idag!!!


Vant konkurranse på denne bloggen,og i dag fikk jeg gaven i posten! Jeg ble så glad!
Mascara trengte jeg,for jeg er tom for min egen,og øyenskyggene passa perfekt,for jeg bruker de fargene,sjokoladen ELSKA jeg! Og koppen,gleder meg til å drikke te i den,den var så fin! Så tusen takk Malin! :)

5 kommentarer:

  1. Flott at du likte den, og bra at koppen ikke knuste på veien;)

    SvarSlett
  2. Jeg elska gaven :) Sjokoladen spiste jeg med en gang hehehehe.

    SvarSlett
  3. Grattis! :)
    Du må få lysestaken du vant av meg og snart!! :)
    Planer på mandag? :D

    SvarSlett
  4. Takk :)
    Nei på mandag har jeg ikke så mangen planer utenom trening :)

    SvarSlett