fredag 20. november 2009

Hei,jeg heter Adrian

Mitt navn er Adrian Emil,og jeg er en liten ramp. Kommer snart til å gi mammaen min grå hår,for hun ser ganske så oppgitt ut til tider. Jeg elsker å rote,spesielt når mamma nettopp har rydda. Og ikke la deg lure av mitt søte utseende,jeg er født ramp ;)
Mamma tror hun er sååå smart,og flytter ting jeg ikke skal få tak i,men jeg finner alltid noe annet som hun ikke har sett hun må sette vekk.
Hver dag etter mamma har gitt hunden vann,så er hun ikke kjapp nok med å ta vekk vannskåla,så da vasker jeg gulvet kan du si ;) Snur vannskåla på hodet og vasker med hendene,bør prøves,er ganske gøy!!!
Og så elsker jeg og våkne kl 5 om morningen! Haha,du skulle sett fjeset på mamma da,trøtteste trynet i byen! Hun ser ikke så blid ut da,men jeg ser hun tvinger frem ett smil til meg. Hun liker best å sove litt utpå,men jeg liker å stå opp FØR fuglene,hvem vet,kanskje jeg går glipp av noe spennende! ;)

2 kommentarer: