Ååå,savner tiden når Adrian var så liten! Tiden går så alt for fort :(
Han fikk mye skryt da av helsesøsteren.
Og den lille luringen vet du,satt på fanget til helsesøsteren,og hva gjør han? JO HAN drar i genseren hennes og kikker nedi puppene mens han smatter hahahaha :P Har jeg nevnt at han er puppegal?? :P Kan iallefall virke sånn hehehe :)
Åååå,jeg har skrivd om dette i dag jeg også,at jeg savner den tiden da hun var bitteliten.Tiden har gått så fort,har nesten vært litt trist i dag fordi jeg har tenkt på dette.
SvarSlettMå le av den søte gutten din,puppegal??!!Vi skal på 1 års kontroll 10 desember.
Hehe,ja det går for fort!! :(
SvarSlettOg Adrian ja,han er puppegal! Når jeg tar av meg morgenkåpa om morningen for å kle på meg,så blir han helt vill og peser som bare det : MÅ HA MELK tenker han hehe. Og så leter han etter melk i andre sine pupper også,derfor navnet: Adrian,den puppegale gutten ;)
Hahaha:)
SvarSlettTror jeg må sjekke den nettsiden,blir jo nysgjerrig!
Jessica går langs møblene og står alene,så det er vel ikke lenge før noen skritt kommer.
Tann nr to er også på vei ser jeg.
Har Adrian fått tenner?
Adrian går også langs møblene :)
SvarSlettHan har 2 tenner nede,og nettopp fått 2 tenner oppe :)