torsdag 12. november 2009

Var på kontroll med Adrian i dag





11 mnd kontroll :) Han veide 9270 gram,72 cm og 45.5 cm rundt hodet :) Søte gutten :) Han var veldig opptatt av alle de andre små som var der,og virket som han nesten ble irritert når han ikke fikk leke med de! Men hallo,de var jo knøttsmå hehe,nyfødte :)

Ååå,savner tiden når Adrian var så liten! Tiden går så alt for fort :(
Han fikk mye skryt da av helsesøsteren.

Og den lille luringen vet du,satt på fanget til helsesøsteren,og hva gjør han? JO HAN drar i genseren hennes og kikker nedi puppene mens han smatter hahahaha :P Har jeg nevnt at han er puppegal?? :P Kan iallefall virke sånn hehehe :)

4 kommentarer:

  1. Åååå,jeg har skrivd om dette i dag jeg også,at jeg savner den tiden da hun var bitteliten.Tiden har gått så fort,har nesten vært litt trist i dag fordi jeg har tenkt på dette.
    Må le av den søte gutten din,puppegal??!!Vi skal på 1 års kontroll 10 desember.

    SvarSlett
  2. Hehe,ja det går for fort!! :(
    Og Adrian ja,han er puppegal! Når jeg tar av meg morgenkåpa om morningen for å kle på meg,så blir han helt vill og peser som bare det : MÅ HA MELK tenker han hehe. Og så leter han etter melk i andre sine pupper også,derfor navnet: Adrian,den puppegale gutten ;)

    SvarSlett
  3. Hahaha:)
    Tror jeg må sjekke den nettsiden,blir jo nysgjerrig!
    Jessica går langs møblene og står alene,så det er vel ikke lenge før noen skritt kommer.
    Tann nr to er også på vei ser jeg.
    Har Adrian fått tenner?

    SvarSlett
  4. Adrian går også langs møblene :)
    Han har 2 tenner nede,og nettopp fått 2 tenner oppe :)

    SvarSlett