søndag 15. november 2009

Lille søtnosen min som sovnet i armene mine nettopp :)

Er ikke ofte han sovner i armene mine,så det er ganske søtt når han gjør det :)
La han i senga si nå,han snudde seg rett rundt på magen og la seg inntil sprinklene,som alltid hehe.
Jeg skal vaske litt,får middagsgjester i dag :)

2 kommentarer:

  1. Så søt:)sovner ikke ofte i armene mine lenger heller.
    Muffinsene så gode ut!

    SvarSlett
  2. Var bedre "før i tiden" hehe,da sovna han i armene mine ofte :)
    Mufiinsa VAR gode,forsvant fort di ;)

    SvarSlett