Lille søtnosen min som sovnet i armene mine nettopp :)
Er ikke ofte han sovner i armene mine,så det er ganske søtt når han gjør det :) La han i senga si nå,han snudde seg rett rundt på magen og la seg inntil sprinklene,som alltid hehe. Jeg skal vaske litt,får middagsgjester i dag :)
Så søt:)sovner ikke ofte i armene mine lenger heller.
SvarSlettMuffinsene så gode ut!
Var bedre "før i tiden" hehe,da sovna han i armene mine ofte :)
SvarSlettMufiinsa VAR gode,forsvant fort di ;)