mandag 2. november 2009

Føler meg ikke i form!! :(

Bilde var vel gjerne en smule overdramatisk hehe.
Har vondt i hodet,øm i leddene,og fryser og blir varm igjen om en annen. Ikke matlyst egentlig,vil helst sove. Så jeg og Adrian tok en madrass inn i stua i dag,og la oss på gulvet og titta på tegnefilm,tok ca 10 min så hadde vi sovna begge to :) Var veldig koselig.

God bedring til meg selv hehe. Nå skal jeg snart bestille meg en pizza,kun fordi jeg ikke orker å lage middag i dag.
F

2 kommentarer:

  1. Huff da... Masse god bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Takk :) Er blitt bedre nå føler jeg. Trøtt og vondt i hodet,og litt gretten hehe

    SvarSlett