tirsdag 3. november 2009

Adrian fikk pakke i posten idag



Monsterbukse!! En snill dame som jeg skrev litt med på DIB strikka denne til han :) Er kjempefornøyd,den er i 100% ullgarn,så han kommer nok til å bli god og varm i denne :)

2 kommentarer:

  1. Ååååå, den var kuuul! Sån vil "jeg" også ha. Strikker denne dama på bestilling?

    SvarSlett