Ååååå, den var kuuul! Sån vil "jeg" også ha. Strikker denne dama på bestilling?
HAr sendt deg PM på dib jeg :)
Ååååå, den var kuuul! Sån vil "jeg" også ha. Strikker denne dama på bestilling?
SvarSlettHAr sendt deg PM på dib jeg :)
SvarSlett