torsdag 12. november 2009

Søskenkjærlighet!

Adrian blir rett og slett lei seg når Emma går på skolen. Sitter og gråter med ytterdøra stakkars! Ganske fantastisk og se hvor mye kjærlighet det er mellom de to :)

2 kommentarer:

  1. Så herlig! Kommer sikkert til å ha mye glede av hverandre opp gjennom årene :)

    SvarSlett
  2. Ja kan iallefall se sånn ut :) Adrian er helt vill etter søsteren sin :) <3

    SvarSlett