tirsdag 3. november 2009

Nattnanny ønskes!

Er så lei av å våkne ørten ganger på natta,kun fordi Adrian ikke vil sove! :S Okay,i natt er han unnskyld,han har blitt forskjøla,men alle de andre nettene når han bare tøyser og tuller,er til å bli gal av rett og slett! :S


2 kommentarer:

  1. Skjønner godt hva du mener.Og i tilegg våkna vesla kl 06 idag,det er aaaaltfor tidlig!!!
    Liker bloggen din:)

    SvarSlett
  2. Å,ja kl 6 er natt for meg iallefall hehe.

    Kjekt du liker bloggen min,titta på din blogg nå,jeg liker din blogg også,så nå skal jeg bli fast leser av bloggen din :)

    SvarSlett