fredag 13. november 2009

En kald fredagsmorgen!


Brrrrr!! Hadde ikke på ovnen i stua i natt,så i morges var det bikkjekaldt!! Så da tente vi masse lys,til Adrian sin begeistring,han elsker og titte på flammene. Vil helst ta på de tror jeg,så da er det godt de står utenfor rekkevidde :)

Planleggingsdag på skolen til Emma i dag,så i dag skal vi ha kosedag :) Planen er og gå til byen sammen med Renate og de to søte ungene hennes,får bare ikke håpe det begynner og regne :)

Ha en fin dag alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar