onsdag 11. november 2009

Beste kjøpet jeg har gjort på lenge!

Liker ikke og skjære løk,så igår kjøpte jeg denne. Fantastisk! I dag brukte jeg den til å kutte opp eple til Adrian,bli søte små biter han kunne kose seg med :)
Anbefaler virkelig denne altså! :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer Lene, du er vinneren av konkurransen på bloggen min:)

    Kan du sende navn og adresse til rompompei@yahoo.no ?

    SvarSlett
  2. Jeg hater å skrelle og skjære løk!!
    Gratulerer som vinner!

    SvarSlett
  3. Ja løk er noe dritt og skrelle!

    Tusen takk for det,jeg som aldri har vunnet noe i mitt liv,plutselig har jeg vunnet 2 konkurranser på en mnd! :D

    SvarSlett