Gratulerer Lene, du er vinneren av konkurransen på bloggen min:)Kan du sende navn og adresse til rompompei@yahoo.no ?
Jeg hater å skrelle og skjære løk!!Gratulerer som vinner!
Ja løk er noe dritt og skrelle! Tusen takk for det,jeg som aldri har vunnet noe i mitt liv,plutselig har jeg vunnet 2 konkurranser på en mnd! :D
Gratulerer Lene, du er vinneren av konkurransen på bloggen min:)
SvarSlettKan du sende navn og adresse til rompompei@yahoo.no ?
Jeg hater å skrelle og skjære løk!!
SvarSlettGratulerer som vinner!
Ja løk er noe dritt og skrelle!
SvarSlettTusen takk for det,jeg som aldri har vunnet noe i mitt liv,plutselig har jeg vunnet 2 konkurranser på en mnd! :D