Så nå gleder jeg meg til butikkene åpner på mandag slik at jeg kan kjøpe stoff og begynne å sy!
Hadde AlForno til middag,nam nam! Det er så godt!
Kjøpte også pakkekalender til Emma,så nå må jeg bare pakke inn alle gavene :)
Og Adrian har lagt en potet i oppvaskmaskinen ;)
Hvor fant du pakkekalender hen? Jeg er på jakt etter en til Sienna Sophie, men finner jo ingen!
SvarSlettOg forresten. Premien din fra konken er straks på vei. Det tok himmla med tid denne gangen. Du skjønner, jeg var tom for innpakkningspapir, og selv om premien har ligget klar på spisestuebordet i en evighet slik at jeg skulle huske å kjøpe papir, så har jeg glemt det hver bidige dag. Men nå er den klar, og går i posten i morgen:)
SvarSlettJeg fant den på europris :) Den kosta bare 30 kr!! De hadde funnet den på lageret,de solgte den for noen år siden synes jeg det var hun sa,så di måtte bare selge de ut,hvis du vil så kan jeg dra dit å kjøpe en for deg og sende den? 30 kr er jo kjempebillig!
SvarSlettHehe,kjenner godt til den å glemme ting,jeg er fæl til å gjøre det selv! ;)
OI, så billig. Jeg tok også turen til europris, og fant en (riktignok en til 199 da men) nå har hun ihvertfall kalender:)
SvarSlettJa så den på bloggen din! ,den var jo mye finere!!!!!! Hehe.
SvarSlett