mandag 9. november 2009

Yey! Nye episoder av Ugly betty er ute på nettet!

Elsker den serien! Hun er så søt synes jeg :) Har venta lenge på nye episoder,så jeg ble så glad i dag da jeg oppdaga det! Så nå skal jeg kose meg med 4 episoder,legger gamingen på hylle for i kveld.
Ha en fin kveld,vi blogges :)

6 kommentarer:

  1. Vi laster ned Greys,ligger en sesong føre den som er på tv:)
    Begynte å se Ugly Betty jeg og,men så glemte jeg det bort liksom.

    SvarSlett
  2. Men du,er barna våre like gamle??
    Jessica er født 16 desember 08.

    SvarSlett
  3. Har aldri sett greys jeg :) Holder med ugly betty og frusterete fruer for tiden ;)

    Adrian er født 19 desember 08 :) 3 uker ca før terminen som var 7 januar :)

    SvarSlett
  4. Hihi:)og Jessica kom 2 uker før termin:)(termin 27 des).

    SvarSlett
  5. Så dere innrømmer at dere stjeler.. Fantastisk

    SvarSlett
  6. er ikke å stjele når man ser det på en nettside vet du :)

    SvarSlett