Vi laster ned Greys,ligger en sesong føre den som er på tv:)Begynte å se Ugly Betty jeg og,men så glemte jeg det bort liksom.
Men du,er barna våre like gamle??Jessica er født 16 desember 08.
Har aldri sett greys jeg :) Holder med ugly betty og frusterete fruer for tiden ;) Adrian er født 19 desember 08 :) 3 uker ca før terminen som var 7 januar :)
Hihi:)og Jessica kom 2 uker før termin:)(termin 27 des).
Så dere innrømmer at dere stjeler.. Fantastisk
er ikke å stjele når man ser det på en nettside vet du :)
Vi laster ned Greys,ligger en sesong føre den som er på tv:)
SvarSlettBegynte å se Ugly Betty jeg og,men så glemte jeg det bort liksom.
Men du,er barna våre like gamle??
SvarSlettJessica er født 16 desember 08.
Har aldri sett greys jeg :) Holder med ugly betty og frusterete fruer for tiden ;)
SvarSlettAdrian er født 19 desember 08 :) 3 uker ca før terminen som var 7 januar :)
Hihi:)og Jessica kom 2 uker før termin:)(termin 27 des).
SvarSlettSå dere innrømmer at dere stjeler.. Fantastisk
SvarSletter ikke å stjele når man ser det på en nettside vet du :)
SvarSlett