Hadde det koselig ved middagsbordet,Adrian fikk besøk av sin farmor,og det liker han :) Hadde laga kjøttkaker til middag,og muffins til dessert :) Vaska hele leiligheten fikk jeg og gjort i dag,deilig! Nå skal jeg se fritt vilt 2 tenkte jeg....eller Twilight...hmmm.klarer ikke og bestemme meg hehe :) Ha en fin aften :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar