søndag 15. november 2009

Enda en helg er over...

Hadde det koselig ved middagsbordet,Adrian fikk besøk av sin farmor,og det liker han :) Hadde laga kjøttkaker til middag,og muffins til dessert :)
Vaska hele leiligheten fikk jeg og gjort i dag,deilig!
Nå skal jeg se fritt vilt 2 tenkte jeg....eller Twilight...hmmm.klarer ikke og bestemme meg hehe :)
Ha en fin aften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar