
Captain Morgan kveld ble det visst på meg i går! Angrer som en hund på det idag hahahah :P Neida,er ikke så gale. Lagde meg en stor hamburger til frokost,så var formen på topp igjen! Nå har Adrian endelig komt hjem igjen,var deilig å få han hjem! Føler han har vokst på denne helgen hehehe.
Burgern så god ut,namme!!
SvarSlettTøfft bilde:)
Ha en fin dag!
Jeg har forresten utfordret deg på bloggen min!
SvarSlett