søndag 29. november 2009

Captain Morgan kveld



Captain Morgan kveld ble det visst på meg i går! Angrer som en hund på det idag hahahah :P Neida,er ikke så gale. Lagde meg en stor hamburger til frokost,så var formen på topp igjen!
Nå har Adrian endelig komt hjem igjen,var deilig å få han hjem! Føler han har vokst på denne helgen hehehe.

2 kommentarer:

  1. Burgern så god ut,namme!!
    Tøfft bilde:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Jeg har forresten utfordret deg på bloggen min!

    SvarSlett