I 17 tiden dro vi og henta Adrian,og Lotte,bestevenninnen til Emma. Så gikk vi hjem og laga hjemmelaga pizza. Emma og Lotte fikk lage hver sin minipizza :)
Etterpå dro Lotte hjem,og vi har sett skal vi danse. Adrian har (som du kan se på det øverste bilde) hatt tungen ut av munnen hele kvelden hehe. Søtingen :)
Pizzan så god ut,skjønner at Adrian har tunga ute:)
SvarSlettHa en fin kveld!
Hehe,ja han fikk smake litt han også ;) Mmmmm sa han da hehehe. Ha en fin kveld du også Nina :)
SvarSlett