Så kan du godt si jeg er ganske fjollete! Ler av ingenting,skikkelig dårlig humor,men det er jo bedre det enn å være sur,kan jo ikke alltid være alvorlig og seriøs,liker å ha kontakt med barnet i meg som jeg pleier å si når vennene mine er drittlei fjollinga mi :DBilde er forresten fra sommeren,når jeg skulle til HOVE festivalen,følte det passa så godt inn nå som jeg er så fjollete her jeg sitter hehe.
Ha en fin kveld alle sammen ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar