mandag 30. november 2009

OH LALA! Mommy got new shoes ;)

GOD JUL TIL MEG!! Haha ;)
Jeg er SÅ fornøyd over skokjøpet mitt idag ;) Har ikke handla en eneste julegave enda,men sko til meg selv er visst ganske viktig ;)

4 kommentarer:

  1. Suuperlekkre!! Kan ikke gå med sånne for da blir jeg et hode høyere enn mannen min :( Slitan som vi sier i Bergen :)

    SvarSlett
  2. Jeg er bare 161 cm,så jeg blir ikke høyere enn noen jeg hehe ;)

    SvarSlett