Nydelige!
JA IKKE SANT!!! ME LIKE! ;)
Suuperlekkre!! Kan ikke gå med sånne for da blir jeg et hode høyere enn mannen min :( Slitan som vi sier i Bergen :)
Jeg er bare 161 cm,så jeg blir ikke høyere enn noen jeg hehe ;)
Nydelige!
SvarSlettJA IKKE SANT!!! ME LIKE! ;)
SvarSlettSuuperlekkre!! Kan ikke gå med sånne for da blir jeg et hode høyere enn mannen min :( Slitan som vi sier i Bergen :)
SvarSlettJeg er bare 161 cm,så jeg blir ikke høyere enn noen jeg hehe ;)
SvarSlett