lørdag 28. november 2009

Nei og NEI!

Faktisk så har jeg hatt barnefri i dag! Så jeg tok meg en tur til byen for å kikke litt :) Gikk inn på din sko,og hva fant jeg der? STØVELETTER!
De må jeg bare ha! Hadde ikke så mye penger med meg da,så jeg fikk ikke kjøpt dem,og heller ikke lov å legge de av til mandag,...så hvis de ikke er der på mandag så ....klikker jeg hehe.
Er ikke ofte jeg finner sko som passer på leggene,de pleier å bli for store der.
HÅPER HÅPER HÅPER jeg får kjøpt dem på mandag!

4 kommentarer:

  1. Kan du ikke legge ut bilde av støvlettene når du har kjøpt de?:)
    Sliter sånn med å finne støvletter som ikke er for store i leggene, er jo nesten plass til 2 legger i en støvlett til meg, hehe!:)

    SvarSlett
  2. Hehe,jo,det kan jeg gjøre :)
    De kosta bare 599 og,det synes jeg var "billig" egentlig! For alle koster jo over 1000 lappen :S

    SvarSlett
  3. Så bra:) Hvor fant du de hen da?=)

    SvarSlett
  4. På dinsko :)

    http://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Boots-og-st%C3%B8vletter?art=250961&page=2&sort=i_but_dat%20DESC

    Ikke de der,men det er samme såle og hæl som de jeg vil ha. Og sort sløyfe oppe ved kneet :)

    Kan innrømme at bilde ikke såg så kult ut da,men di var dødsfine på foten! Og dette er jo ankelstøveletter som er vist på bildet :)

    SvarSlett