Faktisk så har jeg hatt barnefri i dag! Så jeg tok meg en tur til byen for å kikke litt :) Gikk inn på din sko,og hva fant jeg der? STØVELETTER!De må jeg bare ha! Hadde ikke så mye penger med meg da,så jeg fikk ikke kjøpt dem,og heller ikke lov å legge de av til mandag,...så hvis de ikke er der på mandag så ....klikker jeg hehe.
Er ikke ofte jeg finner sko som passer på leggene,de pleier å bli for store der.
HÅPER HÅPER HÅPER jeg får kjøpt dem på mandag!
Kan du ikke legge ut bilde av støvlettene når du har kjøpt de?:)
SvarSlettSliter sånn med å finne støvletter som ikke er for store i leggene, er jo nesten plass til 2 legger i en støvlett til meg, hehe!:)
Hehe,jo,det kan jeg gjøre :)
SvarSlettDe kosta bare 599 og,det synes jeg var "billig" egentlig! For alle koster jo over 1000 lappen :S
Så bra:) Hvor fant du de hen da?=)
SvarSlettPå dinsko :)
SvarSletthttp://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Boots-og-st%C3%B8vletter?art=250961&page=2&sort=i_but_dat%20DESC
Ikke de der,men det er samme såle og hæl som de jeg vil ha. Og sort sløyfe oppe ved kneet :)
Kan innrømme at bilde ikke såg så kult ut da,men di var dødsfine på foten! Og dette er jo ankelstøveletter som er vist på bildet :)