Og det er å være takknemlig for alt jeg har her i livet! Kom over en blogg om ei jente som er syk,og medisinene ikke virker,hun skal dø,og her sitter jeg og syter som en liten drittunge for at jeg har flunsa! Jeg må skjerpe meg! Får rett og slett dårlig samvittighet ovenfor dem som virkelig har det vondt her i livet.Jeg har 2 flotte barn som elsker meg over alt,og et englebarn som våker over meg i himmelen,jeg må være takknemlig for det jeg har!
Så fra nå skal jeg slutte å syte og smile til livet hehe. Det er det beste :)
Men allikevel,god bedring til deg,håper du føler deg bedre imorgen:)
SvarSlettTakk for det Nina :)
SvarSlett