Er ikke mange tingene jeg har fått opp da,kun det som er på bildene her,men på søndag skal ALT opp hehe,utenom treet :)
Dufter så godt med de pepperkakene! Liker ikke pepperkaker da,synes kun de lukter godt hehe.
Og ja,vinduet du ser bilde av skal få gardiner,har bare ikke kommet så langt enda,er på kjøkkenet,så jeg vil ikke ha noen voldsomme greier....
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar