Tenkte å gi bort en julegave til en av dere søte lesere av bloggen min :)Eneste du må gjøre,er å svare følgene:
1: hvorfor du leser bloggen min :)
Har du ikke blogg selv,så legg ved mailadressen din,eller så kan du sende meg en mail på lenemiella@hotmail.com hvis du ikke har lyst å legge ut din egen :)
Jeg trekker en vinner 8 desember :)
Ha en fin dag alle sammen!
Jg leser bloggen din fordi jeg syns det er interessant å få et innblikk i livet til andre småbarnsmødre.
SvarSlettJeg leser den fordi den er koselig og morsom,og fordi vi har jevngamle barn:)
SvarSlettDu skriver mye fint,og du har også hatt med dikt i ny og ne,og det liker jeg.
Jeg leser bloggen din for du har mye morsomt å skrive om. Nyttige tips i ny og ned. og for at jeg holder meg oppdatert om hva som skjer med deg vennen....
SvarSlettJeg leser bloggen din fordi du virker som en herlig jente med mye på hjertet. Er temmelig rett fram og sier ting som det er :D Koselig å følge en som også har en liten prins (og prinsesse da)
SvarSlett:D
Leser bloggen din etter at du la deg til som følger på bloggen min ;)
SvarSlettSyns du virker som ei knkanes koselig jente ;)
Jeg synes du er ei slik søt jente med 2 nydelige barn=) Det er gøy å lese om andre på samme alder med barn og hvordan hverdagen er:) Du har mange forskjellige og spennende innlegg og du oppdaterer bloggen din ofte:)
SvarSlettJeg skriver ikke dette for å vinne en pakke da, men det var en fin mulighet til å fortelle hvorfor jeg leser bloggen din=) Jeg er kanskje ikke såå flink til å kommentere, men jeg prøver hvertfall:p
For meg så virker du som ei sprudlende jente som jeg nesten føler at jeg kjenner bare av å snoke på bloggen din mange ganger om dagen, haha:D
Jeg leser bloggen din for å bli kjent med deg og din lille familie. Holder med et julekort til meg. Tante Ellen :)
SvarSlettJeg leser bloggen din fordi jeg har stor interesse av å lese blogger til forskjellige småbarnsforeldre. :-) tooooonje@hotmail.com
SvarSlett