Og så fikk jeg hengt opp skohylla. Endelig en plass og ha skoene mine som jeg er mest redd for. Vil ikke at de skal stå nede på gulvet sånn at Adrian sikler på de (ja,han kan fint finne på og gjøre det) eller at Rocco gjerne skal få det for seg at sko er godt ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar