søndag 8. november 2009

Mammas lille hjelper (også mammas ramp)




Måtte brette klær i dag,som vanlig,og Adrian vil veldig gjerne hjelpe til. Ikke det at han er så flink,for han drar alle klærna utav stampen,og prøver og ta de opp på hodet sitt ;) Han tror vel kanskje det er kleskift på gang??
Etter å ha "hjulpet" meg,så var det påtide og ta på pysjen,og spise litt kvelds. Ble baguetter,og Adrian fikk også baguett. Han ville klatre på bordet han,og du kan jo se på den nederste bilde hvilke rampete fjes han har etter jeg måtte sette han ned i stolen igjen!! ;) LIlle rampegutten min




2 kommentarer:

  1. Så ikke at du også hadde et innlegg med en liten hjelper.
    Jeg bare venter på at ting skal havne i do ja,passer veldig på at dolokket er nede:)
    Søt liten Adrian!

    SvarSlett
  2. Hehe,er fort gjort og glemme dolokket fant jeg ut! ;) Han er så kjapp vet du,så det kan havne mye rart i do på få sekunder :P

    SvarSlett