Etter å ha "hjulpet" meg,så var det påtide og ta på pysjen,og spise litt kvelds. Ble baguetter,og Adrian fikk også baguett. Han ville klatre på bordet han,og du kan jo se på den nederste bilde hvilke rampete fjes han har etter jeg måtte sette han ned i stolen igjen!! ;) LIlle rampegutten min
Så ikke at du også hadde et innlegg med en liten hjelper.
SvarSlettJeg bare venter på at ting skal havne i do ja,passer veldig på at dolokket er nede:)
Søt liten Adrian!
Hehe,er fort gjort og glemme dolokket fant jeg ut! ;) Han er så kjapp vet du,så det kan havne mye rart i do på få sekunder :P
SvarSlett