mandag 2. november 2009

Koselig kveld,til tross for smådårlig form



Kl 18 fikk Adrian seg ett godt og varmt bad,han var så surmulen. Ville ikke bade så lenge før han var klar for å komme utav igjen. Var tydeligvis trøtt i dag,for kl 18.30 så var han i senga og sov. Grøss,det betyr ekstra tidlig opp i morgen det!!

Jeg har ligget på madrassen,igjen,og sett nynnes dagbok og kosa meg med litt baconchips og saft :) Nå skal jeg straks se frustrerte fruer,så i seng.

Formen er litt bedre nå heldigvis. Men gleder meg fælt til leggetid,er monstertrøtt i dag.
Håper på å være frisk og opplagt til i morgen,slik at jeg og Adrian får tatt oss en tur ut rundt mosvannet.

Ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar