
Jeg har ligget på madrassen,igjen,og sett nynnes dagbok og kosa meg med litt baconchips og saft :) Nå skal jeg straks se frustrerte fruer,så i seng.
Formen er litt bedre nå heldigvis. Men gleder meg fælt til leggetid,er monstertrøtt i dag.
Håper på å være frisk og opplagt til i morgen,slik at jeg og Adrian får tatt oss en tur ut rundt mosvannet.
Ha en fin kveld
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar