
I kveld så skal jeg farge etterveksten,de lyse hårene mine har begynt og vise seg igjen nå hehe (for dere som ikke vet det,så er jeg opprinnelig blond) . Og så skal jeg strikke lue til Adrian,mens jeg ser frustrerte fruer :)Emma dro til pappaen sin i dag *snufs* kommer til og savne henne masse!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar