fredag 20. november 2009

MMM,god vin!

Har kjøpt meg La Bandera Roja vin i dag,en veldig god rødvin! Skulle nå google den vinen for å finne ett bilde av den,så kom denne lekkerbisken opp ;)
Ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar