På Ingrid sin blogg er det nå en julekonkurranse :) Her kan man vinne en hjemmelaga kakekurv med noe hemmelig oppi,og det er jo spennende! Synes iallefall jeg,elsker overasskelser :)En kjekk blogg,så ta en titt innom bloggen hennes,og lykke til om du er med i kunkurransen :)
Klem
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar