tirsdag 17. november 2009

Konkurranse!! :D

Ingrid sin blogg er det nå en julekonkurranse :) Her kan man vinne en hjemmelaga kakekurv med noe hemmelig oppi,og det er jo spennende! Synes iallefall jeg,elsker overasskelser :)

En kjekk blogg,så ta en titt innom bloggen hennes,og lykke til om du er med i kunkurransen :)
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar